19.6.07

Sa trecem la chestii dure

Probabil ca am petrecut cam mult timp invatand. Relativ la media colegilor. Sunt o gramada de chestii pe care le-am ratat, stand acasa sa invat. Dar nu ma plang. Nici nu ar fi corect. Mult mai mult timp am pierdut jucanduma. Ma gandeam ca daca aveam eu google cand eram mic, ce tare eram acum. Desi cred ca la o analiza mai amanuntita, ideea nu prea sta in picioare. Poate as fi avut mult mai multe informatii la dispozitie, dar modul de gandire mi s-a dezvoltat tot la scoala. Cum era o vorba. Cultura generala este ceea ce ti-a ramas dupa ca nu ti-a mai ramas nimic. Unde vreau de fapt sa ajung? Pai m-am cam spariat de felul in care evolueaza scoala romaneasca. Se scot ore de stiinte exacte. S-au injumatatit. Probabil fac parte din ultima generatie care a facut scoala calumea. Si la facultate e la fel. Teste grila la Facultatea de matematica-informantica. Se dau 12 grile din 40 propuse care se afla pe un forum. NU trebuie sa inveti sa gandesti. E suficient sa memorezi. Oare are cineva un scop sa devina oamenii idioti? Poate am paranoia. Poate am dreptate. Oamenii idioti sunt usor de controlat, de manipulat. Si vor face ce li se spune, cu zambetul pe buze. Vor fi convinsi ca ceea ce fac este bine. M-am suparat ca viata ne este controlata de idioti. Prosti dar multi. Si nu ai ce sa le faci. Mai bine ma opresc aici. Ganditi. Invatati sa ganditi. In fiecare zi! Sa nu ajungem sa facem scoli in particular, prin beciuri, cu frica de autoritati. Ca nu mai e mult si matematica va fi interzisa....

Niciun comentariu: