18.6.07

Cine era Loki

Mie imi place Loki. E un nume dat Dracu`. Exista oarece similitudini intre mine si zeul Nordic. Da. Loki era un zeu in mitologia Nordica. Zeul focului si al deceptiei. Avea rolul de a rupe monotonia, prin glume uneori proaste. Partea proasta era ca nu ii ieseau totdeauna bine. Dar reusea intr-un final sa indrepte singur lucrurile. Asta patesc si eu mai mereu. De aici si BadKarma. Mereu se strica ceva. Mereu ceva merge prost. Si mereu reusesc in ultima clipa sa remediez situatia. De fapt as putea spune ca sunt chiar norocos. E ca in fazele alea cand isi rupe unu` o mana si ii zici: - Ce noroc ai avut, puteai sa iti rupi gatul. Metaforic vorbind, inca nu mi-am rupt gatul, dar membre mi-am rupt cat balaurul pe opt biti si-a rupt capete... Ca sa intelegeti mai bine conceptul de Loki, am sa va dau un hint. Masca - filmul. In film zice ca aia era masca lui Loki. Nu stiu cati au observat asta. E acel ceva din tine, care e rau, dar si bun si de care iti este rusine, ca nu se cade. Loki rupe relgulile, in final chiar ii inlatura pe toti zeii, dar asta abia la sfarsitul lumii. El de fapt nici nu era zeu de la inceput. A fost adoptat de Odin, talal zeilor, in urma unei batalii, cand era inca un copil. Ramane mereu prins intre doua lumi si e neintales. E sarea si piperul. E acel ceva rau care te face sa apreciezi ce ai bun.
Asta vine probabil din copilara mea complexata. Care a fost. Si care mi-a dat mai mult timp sa meditez si sa invat. Vedem ce o iesi.
Pana una alta, raman decis sa pastrez ideile de BadKarma si Loki.

Niciun comentariu: