22.6.07

Actualitati de vineri

M-am gandit ca ar fi fun sa imi fac planuri pentru weekend si luni sa vad ce a iesit. Cred ca o sa fie delir. Asemanari intre plan si realitate cam cat intre Brad Pitt si mine. Pentru weekendu` asta am sa zbor. Dap. O sa zbor cu un prieten. Super tare ar fi sa ma opresc aici. Nici nu ar fi ciudat, dupa doi ani de armata orice poate fi posibil. Cine s-a gandit la prostii, felicitari. Cine nu, tot asa. Voi zbura cu avionul. In Polonia. Mai exact in Cracovia. Cum in fiecare an am beneficiat de un surogat de concediu, asa va fi si anul asta. Ma refer la perioada. 3 zile. Locatia va fi interesanta. Pacat ca nu imi place istoria. Cel putin o sa gustam berea locala. Procnoza meteo e incurajatoare. O sa ploua 3 zile. Deci fauna locala s-ar putea sa stea ascunsa. Daca nu, cine stie, poate facem si prostii. Ca sa nu fie chiar asa de dezamagiti cei cu mintea mov. Probabil o sa procur dulciuri pentru la birou, sa le multumesc sefilor mei pentru bunatatea si indulgenta aratata. Am facut prostii joi, am ajuns pe la 4 la birou. Dar azi am recuperat. Ca mi-am terminat treaba. Sunt curios daca o sa citeasca cineva 34 de test-case-uri. Dar nu mai e problema mea. Luni ma duc sa ii indulcesc. Drum bun-mi si lu` colegu`. Un pretin. Il stiti din articolu` cu Iron Maiden. Daca vreti sa dati de mine, si nu ma gasiti in retea, nu-i bai. Sunt ok. Nu am roaming. Trimiteti cu incredere SMS-uri. O sa le citesc marti. Sau mail. Folositi numele blogului pentru inspiratie.
A, si vreau catus pe mormant. Daca pica... Avionu... Si daca nu pica, tot cactus o sa vreau, care mai traiti pana atunci, daca nu muriti si voi....

Niciun comentariu: