2.10.07

Fumator? sau nu inca....???

Auzi idee. Un raspuns prompt la noul meu articol a fost sursa de inspiratie.... Sa facem ceva valuri cu lasatul asta de fumat. O sa imi fac si o autocritica, pe care sa o citesc atunci cand o sa am iar pofta de tigari. S-ar putea sa functioneze.
Care ar fi avantajele fumatului - pai primul, ca te ajuta sa te concentrezi. Cine nu ma crede, sa caute aici. P-orma, nu mai faci Alzhaimer. Si alte cateva boli de nervi. Daca faci exces, iti da si o stare de "high". Cum platim pentru asta? Pai cu bani in primul rand. Si o amarata de bricheta a ajuns 3 lei. Iar pachetul de tigari nu mai zic. Pe bune, de un pachet de tigari, cu putin efort, iti ajunge sa mananci o zi intreaga. Interesanta dilema cand ai de ales intre mancare si tigari. Si am ales de cateva ori tigarile... Dar sa revenim. Stare de nervi, atunci cand nu ai tigari. Parca ai fi constipat. Sau mai rau... Cred ca mai rau, ca nu am fost fata, dar am vazut manifestari de fete in cazul despre care vorbesc. Si mi s-a spus si mie ca tip. Desi mie nu mi se parea. Dar tipam... Pierdere de timp. Din inertie, chiar daca ai treaba, te gandesti ca nu ai mai fumat demult si meriti o pauza. Asta e chiar stupid. Mi se parea ca ziua trece mai repede cand fumezi. E doar o impresie. Pur si simplu petreci mai mult timp intre locul de fumat si locul de muncit, ceea e se traduce prin mai putina munca. Pentru asta nu e nevoie sa fumezi... E suficient sa te plimbi mai mult. Si daca vrei neaparat senzatii tari, poti sa faci..., ah, nu pot sa spun. Ceea ce faci mult mai prost daca fumezi. A, daca ti se intampla odata la saptamana, nu o sa simti nici o diferenta. Dar daca vrei mai des... Ai incurcat-o!!! Timpul de refacere pentru un fumator este de la o ora in sus, mergand pana la o zi intreaga. Iar daca esti un gentleman, si iti pasa si de altii (a se citi domnishoara preferata), o ora poate fi cam mult. Asta o zic din propria experienta. Rusinoase momente am trait din cauza tigarilor. Ma gandesc acum daca nu cumva si aia cu canceru` de pe pachete o fi adevarata. Astept comentarii. NEAPARAT! Si am sa va tin la curent cu evolutia!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bun revenit! Am asteptat cu infrigurare articolul asta, e buna si tacerea, ca fara ea n-am aprecia lipsa ei, intotdeauna ma gandesc la Murphy cand iti citesc blogul. Keep up the noise!