2.10.07

Tacerea este de aur. Uneori. Nu prea se aplica la un blog. Am fost intrebat si chiar apostrofat ca nu mai scriu. Chestia asta in mod normal ar trebui sa ma bucure. Acum am si un gust acrisor ca a trebuit sa raspund cu un "o sa mai scriu eu...". Am fost din nou foarte ocupat facand nimic. Pentru cei ce nu stiu, mi-am schimbat locul de munca. Inainte nu prea faceam nimic. Asta a fost si un oarecare motiv. Al doilea motiv a fost ca stiam ca o sa parasesc draga noastra tarisoara. Am acasa un contract pentru Polonia. Dar nu m-a lasat inima sa plec. Fete frumoase in Romania. Una din ele mi-a atras atentia in mod special. Daca citeste acum, stie ea. Pastrez anonimatul, ca asa mi s-a cerut. Ar mai fi fost si insistentele mamei mele... Cu cateva argumente clare si imbatabile. Si pe locul 3, la egalitate de puncte cu cele doua motive deja enumerate, ar fi actualul loc de munca. Cei ce nu stiu, este locul de munca numarul 10. Si pana acum este de nota 10. M-am intors, ca sa zic asa, la ce imi place cel mai mult. Testare de soft pentru telefoane mobile. Asta este. Fiecare cu piticii lui. De pe 10 septembrie, sunt BitDefender. Lumea e cul, am p-aici prieteni din copilarie :), ca prin liceu ma consider ca eram copil. SI viata merge. Ceva probleme cu banii, ca ma stat ceva timp fara serviciu. Cativa inca ma injura :) Dar o sa imi revin si o sa va cinstesc pe fiecare. Stiti voi... Si am facut si 27 de ani intre timp. Am jucat biliard de ziua mea. Interesant. Ii multumesc mamei mele pentru sustinerea in aceste momente spartane. Am incercat sa ma las de fumat. Aproape ca am reusit. Am scazut de la un pachet pe zi, la zero, vreo 2 luni. Acum sunt undeva la 5 tigari pe zi. Sper sa imi revin la acel zero. Dar cum zicea cineva, nu fac promisiuni pe care nu sunt sigur ca o sa le tin. Cam atat. Pentru o revenire, e destul de bine. Promit povesti interesante, ca pe vremuri.

Niciun comentariu: