11.7.07

Ganduri fara nici o legatura intre ele

* Azi am luat salariul. Exista Rai. Azi m-am simtit in Rai. Dar asta nu are nici o legatura cu salariul.

* La o masa, doua fete si un baiat. O fata ii zice celeilalte: - Ce par frumos ai! Si ii zice si lui: -Nu-i asa? El raspunde: - Nu pot sa ma decid daca frumusetea ei incepe cu parul sau se termina acolo. Probabil pentru ca imi plac la fel de mult gleznele. Nu exista nici o legatura cu fapte reale, cel mult o coincidenta

* La multi ani, Racilor. Sunteti asa de multi... Si eu habar n-aveam. Ce frumos.... As putea sa imi deschid o pescarie. Astept berile alea multe. Hai acum, cat pot sa va fac cadouri. Nu are nici o legatura cu faptul ca mi-am luat salariul.

* E deosebit de frumos sa iei apararea prietenilor tai in fata oricui zice ceva macar usor negativ despre ei. Mama stie ce zic. Straniu este ca am facut si eu ca mama. M-am luat de prieteni ai altor prieteni. Si mi s-a amintit ce senzatie aveam in trecut. Corolar: De acum inainte, prietenii prietenilor mei beneficiaza de respect dinainte de prima impresie, cel putin egal cu respectul pentru prietenul-legatura. Dificil corolarul asta. Mie mi-a luat 5 minute sa il gandesc si 10 sa il inteleg. Nu are nici o legatura cu prostia.

* Munca l-a creat pe om, dar lenea il mentine. Asta nu are nici o legatura cu nimic, dar imi foloseste din ce in ce mai des pentru a imi calma constiinta. Colegii stiu de ce :) Gata, de maine ma apuc de treaba.

* Cracovia e tot acolo, amintirile sunt inca in flacari, posibil de la artificii. Oricum, o sa va mai scriu tot ce am promis. Asta are legatura cu lenea. Dar nu are legatura cu ce fac eu noaptea intre 3 si 6.

Niciun comentariu: