3.6.08

Revenire spectaculoasa...

Ah, nu a mea pe plog. A mea in lumea celor cu viatza in ei. Nu, nu am fostmort. Nici plictisit. Ca mama iar incepea sa ma intrebe daca mi-am gasit alt job. Am luat in schimb un virus de gat. Ca deh, se poarta. Si e mai ieftin ca fularul. Dar nu am zis la toata lumea. Ma rog, o fi de la berea prea rece sau de la fereastra deschisa. Nush. L-am luat si l-am omorat. Asta e. E primu` virus care a stat in gat si nu s-a dus si in nas. Ma enerva teribil daca aveam nasul belit de la shervetzele. Dar nu. Am fost ok. Si cum mama m-a invatzat ca boala de plamani se trateaza cu mancare, m-am mai ingrashat. Numai bun de Ignat. Dar nu cred ca ma mai tzine mult.
7 zile am stat la pat. Am batut orice record de odihna. 17 ore cu pauza 20 de minute sa beau apa. Am putut sa dorm 17 ore. Cine zicea ca 8 sunt de ajuns, nu stie ce vorbea.
Dar sa incepem cu inceputul. In Cehia tre` sa ai card de asigurat la stat. Da. Altfel, nu te baga nimeni in seama. Desigur, cardul dureaza, sa ti-l faca... cam 2 luni. Iar hartia ca ai cont de asigurat la stat, doar o luna. De fapt s-ar putea sa dureze mai mult, ca haria am luato dupa 5 saptamani si cardul inca nu...
Cand am fost prima data pentru analize... ce sa vezi, alea de sange p-aici nu sunt obligatorii. Deci, impunsul in Cehia, doar pe cale naturala. Ca minorii se impung de mama focului, dar despre asta dupe ce ma plang.
Si cum monster e din 34 de tari, virusi veseli de peste tot. Bine ca nu ma combin cu colege. Din 2 motive. Primu, imi pare rau ca asta e primu, dar asta e primu. Deci, primul: am facut asta odata si inca mai regret. Munca si distractia, cu persoane diferite in incinte diferite. Al doilea e, ca deh, ca tot omu, mai de varsta mea, slotul de combinat e momentan ocupat. Si e bine asa. Asa sa ramana! Daca n-ati intzeles, mai cautati inca odata singura poza cu o tipa de pe blogul meu.
Si totusi, ma astept la ceva imbolnaviri masive. Ca gripa au avut cam 60% din colegi. Nu stiu cum l-au transmis sau pe ce cana l-au lasat de l-am luat si eu, sau daca sa mai am incredere in masina de spalat vase...
Nu conteaza. Sa revin la sistemul medical. Deci la ora 10, nu sunt doctori. Tre sa te duci iar, la 1. Iti faci programare, te vede doctoru si ce crezi ca iti zice? Pei... da. E viroza. Peste tot. Dar tu... desi ai tusit toata dimineatza, si poate abia, abia ai luat boala... daca n-ai febra..., nu am ce sa-ti fac.
Dap. Exact asa. A zis sa ma duc frumos acasa, sa ma imbolnavesc mai bine si sa vedem p-orma cum tratez. Io nu stiu cum vine asta. Dar parca mai bine era cu prevenitu. Sau eu fiind deja infectat, aia era. In fine. Doctora era foarte buna. A descris exact ce patzesc. Febra, alea-alea. La fix. Pe ceas. 5 zile.
Luni... ma duc iar, ca vineri si joi am visat frumos. De la halucinatii, de la febra. Nu stiu. Dar a fost bestial.
La ora 4. Nu mai e nici un doctor. Dar vino maine. Maine, merg la 9, doctor la 10. Vin iar la 10. Care se face 10:15... Hartiile se pot da maxim pe 3 zile in urma. Daca veneam luni, era alta treaba. La birou, ce sa vezi... S-a inchis luna! Si din 4 sick days pe care le pot lua pe an, am halit 3. Asa, dintr-o lovitura. Mai am una prapadita, pe care nu am voie sa o folosesc urmatoarele 6 luni. Adica s-au dus betziile mele de duminica seara. 3 din ele. Si le pastrasem special pentru voi, cand veti fi venit la vara, sa ne turnam in cap prin Praga. Asta e. De acum primesc clar, vizite doar in weekend. Iar daca e sa mai dau de fro boala, mai bine ma descurc singur si dau si la altii. Ca asa m-am gandit eu sa fac o fapta buna. Sa tin doar pentru mine.

Niciun comentariu: