16.5.08

Tu ai tras frodata, matza de coada?

O expresie foarte interesanta. Si eu cel putin am devenit expert. Dar acum pe bune, ati incercat vreodata sa faceti asta la propriu? Mi se pare mai buna decat aia cu frecat manganu. Nu de alta, dar de mangan te murdaresti pe maini. Iar sa porti manusi cand freci manganu mi se pare aiurea rau de tot.
Menta e buna, dar daca o freci prea mult, s-ar putea sa te constipi. Iar oamenii constipati nu sunt interesanti.
Imi aduc aminte cand trageam o matza de coada. Era mica... Si eu eram mic... Si am prins-o de spate. Si am prins-o de coada. Practic, nu am traso de coada, doar am prinso de coada. Si a mieunat. Si mama m-a intrebat: nu ai altceva mai bun de facut?
Daca esti lucrator la o corporatie, ar trebui sa ai :) ... ceva mai bun de facut... Acum sa va povestesc si unde vroiam sa ajung.
Io cand trag matza de coada, ma gandesc mereu daca nu am ceva mai bun de facut. In general incerc sa fiu un tip drept. Stiu foarte bine expresia: Noi ne facem ca muncim, ei se fac ca ne platesc. Eu nu fac asa. Eu de obicei muncesc de exact cati bani primesc. E foarte interesant. Daca primesc mai multi bani decat muncesc, ceea ce s-a intamplat o singura data..., ma agit putin si daca nu sunt bagat in seama, incep sa trag matza de coada. In felul asta, ma asigur ca nu exista o mica discrepanta intre munca si salariu. In acest fel sunt sigur ca nu fac nimic. Ca sa iau bani pe degeaba.
De obicei situatia nu rezista mult, pentru ca te saturi si de jocuri online, si de counter strike. N-am incercat World of Warcraft, dar cine stie ce iesea. Cu alte cvinte, chiar daca in general e placut sa vezi pisica tzipand, si nu ma refer la "pussy cat", ci la pisica din expresie, la un momentdat incepe sa te ia cu dureri de cap si cu lehamite de atata tras de coada.
Se mai intampla uneori, 40% din ocazii sunt asa, sa fi platit mai putin decat muncesti. Atunci, matza intervine doar pentru a balansa. O folosesti o ora pe zi. Si zici ca citesti presa. Sau tocmai ai mancat si citesti mailurile din pauza de masa. Lucrezi 6 ore, si astfel, cresti valoarea orei de munca cu 20%. Cine nu ar vrea acum o marire de salariu cu 20%???
Ce te faci insa cand iti moare matza? Adica, altfel spus, iti dai seama ca muncesti prea putine ore pe saptamana ca sa iti permiti sa si freci matza? Aici e un alt fel de expresie. Nu vreau sa dau detalii la ce se refera. Ar putea avea legatura cu o blonda, fie ea si bere. Deja am dat prea multe detalii, dar asta e...

Deci, ce ma gandesc eu cand trag matza de coada, este mereu, daca nu as putea sa fac ceva mai bun. Mama mea a zis candva ca eu nu o sa fiu instare sa gasesc un loc de munca pt mine. Si a avut dreptate! Am gasit deja 11. Si am mai fost acceptat la inca fro 3, dar nu m-am dus, ca asa e mereu, tre` sa alegi. Si a mai avut dreptate intr-un aspect. Nu am putut sa gasesc DOAR pentru mine. Pentru ca am cativa prieteni care au ales o cariera din cauza mea. Adica am gasit eu ceva mai bun pentru ei. O matza mai buna... cum sa zic.

In acest spirit, fac apel la doritorii de schimbare, atat a activitatii, tarii, matzei, stilului de viatza, dar care sunt suficient de nebuni sa isi ia picioarele la spinare de pe fotoliul caldutz de acasa. Sa ma caute! aici unde sunt eu acum, se cauta tineri deshtepti. De fapt singura conditie este sa fi destept. Cine vrea in Praga, sa stie ca eu am nevoie de el/ea!!! .Net, C#, testare, QA, finante, munca de birou, munca de teren, marketing, webdesign.... ce va place voua. Dati de veste, si eu va invatz ce sa faceti. badkarma1101@gmail.com. Logic, nu? Bagati mail! Cu CV! si eu va zic cand sa va faceti bagajele pentru plimbari prin Europa! HAI in SPATIUL SHENGHEN!!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

esti super ok, stai linistit, iar cine ajunge sa te cunoasca si sa te inteleaga sigur te apreciaza. ma bucur mult ca exista o forma in care sa-ti exprimi gandurile, ca tu oricum gandeai prea mult.all the best my forever friend!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Diana spunea...

Ce-mi place mie...ca le legi foarte coerent, aproape ca o poveste cu morala.
Draga Ispirescule(daca-mi permiti :D), imi mai place ca ai spirit calator. That's the way to go..West :)