9.5.08

Sondaj de opinie, sau analiza de caz

Am si eu o intrebare. De fapt doua. De fapt trei...
O sa le pun cu a si b si astept reply pe mail, aici comentarii, pe mess, unde vrea muschiuletzu si creierashul dumneavoastra.

1. Cine s-a prins al cui e blogu` si ma cunoaste ma considera cat de cat ok?
a: da, esti suportabil
b: nu, esti un ciudat si te urasc

Nota. Putei da si raspunsuri de genul... 40% a, care inseamna de fapt 60% b....

2. Credeti ca ar fi ok daca as scrie de acum in engleza? Plaja de cititori ar fi mai mare, dar posibil calitatea textului sa scada.
a: Nu, nu strica formatul
b: Da, lasa-i si pe altii sa inteleaga
c: Un experiment ar fi necesar pentru o decizie

3. Pentru tine, ce e mai important?
a: eu si cum ma simt eu
b: cum se simt ceilalti

Explicatie: Daca e sa te bati cu cineva pe viatza si pe moarte, e clar, toata lumea ar raspunde a, dar daca ai avea de ales intre a intarzia si a alerga, ce ai alege? Adica. Daca alergi, o sa transpiri, o sa obosesti, s-ar putea sa fii inconfortabil toata seara. Daca vei intarzia, inventezi un "scuze, a fost traficul aglomerat" si gata. Cine e mai important? Ce e mai valoros? Sa fii fericit sau sa fii altruist?
Am o dilema mare de tot si ma stresez foarte tare ca nu pot sa ii fac pe toti fericiti. Ca sa nu imi pierd mintile, va rog cu feedbacku'.

Si acum, si vesti buna. Melcul si-a gasit casa. Una mishto mishto. Promit ca fac poze si filmuletze dupa ce fac niste ordine, deci stati pe faza, ca anul asta... sigur... Si mai vin filmulete cu Praga.

7 comentarii:

Anonim spunea...

1.a
2.b
3.a60% b40%

Zelma spunea...

1. 0% b :P
2. 80% b, 20% c
3. 55% a, 45% b, si invers ;)

Unknown spunea...

a
b
60-a / 40-b

dupa cum bine spune si "reguzorul"

Loki spunea...

Hai sa imi raspund si eu. Se pare ca sunt defect. Eu la intrebarea 3 as zice ca sunt a 20% si B 80%. Incredibil! Pei sa imi revizuiesc atitudinea. Oricum. Va bat obrazul. Daca v-ati chinui fiecare sa va pese de ceilalti mai mult decat de voi, ati observa cu stupoare, ca beneficiile sunt mult mai mari. Spre exemplu. Daca tu consumi 20% din timp sa te ocupi de 5 persoane. S-a dus 100% al tau. Dar daca 6 persoane iti aloca 20% din timp..., plus 20% ai tai... Ai ajuns la 140%!!! The power of people! Ati auzit frodata de what goes around, comes around? Doar ca din alta parte... Asta uita mereu sa spuna... Din alta parte....

Anonim spunea...

1&3 no comment
2 a70% - similar cu Amintirile lu' Creanga traduse in engleza... zero farmec..

Zelma spunea...

concluzia?? te citim si-n ngleza de acum?

Anonim spunea...

Vivat, crescat, floreat melcu'! Salutari din Micul Paris.
Parerea mea e ca blogu' e bun de tinut prietesuguri la distanta (care spre deosebire de sexu' la distanta chiar functioneaza... uneori).
Keep passing it forward, ca tot ziceai.
Raspunsurile sunt in urmatoarea ordine:
2. nu o da pe ingeriz, ca pica greu.
1. esti freaky, da' n-ai monopolu'. Nu-ti face iluzii :).
3. Despre cine ar trebui sa-mi pese?

S-auzim de (si mai) bine.