28.4.08

Vagon, printre aburi de amintiri...

Aperitiv:
La cererea publicului, fac o calatorie in timp de 9 zile si incerc sa surprind elementele interesante.

Felul inai:
Buna saptamana!

Si cum promiteam mai demult, motiv pentru care mi-am prins urechile, caci am fost certat (apropos, lasati comment fratzilor, ca nu ma crede lumea ca ma baga cineva in seama. Si nu vreau sa las transcriptu` de pe messenger, cu "hai frate cu vagonu`, ca ne-ai promis..." sau "vezi ca ai uitat sa adaugi continuarea cu vagonu"), acum incep sa va povestesc ce am facut sambata trecuta.

Felul Principal:

Ca de obicei, ne-am intalnit prea tarziu. Asa e frumos. 9:41. O ora foarte patrata. Am inceput sa cautam peste tot. Am gasit nenorocita aia de statie de tranvaie de noapte. Ne-am dat seama ca ne plimbasem in sus si in jos fara sa facem stanga. Trecusem pe langa ea, de cel putin 6 beri :D. Da, ca de la beri, nu mai stiu cate ori. Va este clar? Nici mie. Ne-am dat seama ce trebuie sa facem data viitoare daca vrem sa nimerim ushor locul. Am inceput sa cautam, folosind Google Maps si localizarea in functie de antene, un club cu muzica. Am gasit un Harley Davidson theme bar. Foarte cul. Parea cam scump, dar fauna era interesanta. De la bikeri cu pleata si barba, gen zz top, pana la batranei in sacou si cu pantaloni capucino, gen Hulio Iglesias inconjurati de fetitze interesante. Mie mi se pare ca din Praga lipseste grupa de varsta 17-27. Ori gasesti fetitze, care beau dintr-o halba mare-mare si nu inteleg cum si-au primit acea halba fiind minore, ori gasesti doamne. Cel putin asa arata. Nu stiu, prin metrou si pe la birou mai vad grupa respectiva de varsta, dar sunt fie secretare fie de alta nationalitate.
Sa revenim. Am gasit un club de jazz. Ca de la harley, era Iron Maiden si nu i-a placut lu` Jhonny. Am ales sa ii zic Jhonny ca suna mai fain Tibi, Jhonny si Tony. Ca deh, asta era formatia de colindat. Dupa un tur cerc complet, am ajuns de unde am plecat si am ales alta directie de cerc. Am fost intrebati daca servim: marijuana, go-go girls, lighi-lighi - fricky-fricky, cam asa facea din gura ala care ne chema la go-go girls, cabaret fro 5 bucati, sexy club, iar fro 5. Era unu` cu super oferta. 500Kc si bere gratis toata noaptea. Si show pe deasupra. Si desigur. Am fost serviti si direct cu sex, dar tipu` asta era negru, si ne-am gandit ca poate ne cere funduletzu` si nu am inteles noi.
Am ajuns din nou in piatza cu tranvaie de noapte, doar ca era pe partea cealata a unui parc si noi nu stiam ca suntem acolo, cand apare un sms. Amica asta a lui Tony, o profesoara de engleza care e venita din USA, ii zice ca "ei" se duc in vagon. Si da-i si cauta vagonu`...
Trecusem si pe langa el cu o noapte inainte, dar de unde sa stim ca acolo se intampla ceva? In fine, multumita lu` Internet, ne-am descurcat. Intram - clasic, grupa mica. Emo kidz. Punk kidz. Drunk kidz. Si cate unu` d-asta mai mare, gen roling stonz. Lumina maxima. Mese distruse. Bere IEFTNA! Hopa, zic, stai ca promite locul. Era miezu` noptii, ca deh, asa mergem, ca Cenushareasa. Crix stie! Vad ca astia Emo se cara. Cu tot cu neshte huse cu doo capete mai mari ca ei. Probabil chitari. Avusesera concert. Il intreb iar pe Internetu` care e faza si dansu`, politicos imi zice ca tocmai am ratat un concert punk. Hm. In Vagon, e muzica live, in fiecare zi, de la 10 la 12. Noaptea. Ca sa prinda fanii ultimul metrou. Bun, a doua bila alba. Pe la 12 si 05... Smells like 10 spirits. Cum zicea Nirvana: Here we are now, entertain us! Si s-a pus muzica! Frateeeeeeee. Buna muzica au avut. Am ramas cu gura cascata, lovit din toate partile de amintiri. A fost ca in studentie. Nostalgie amestecata cu bucurie. Cu bere nu, ca am stat light, sa savurez muzica. A fost cam asa, doar cateva: Green Day, Depeche Mode, Guns'n'Roses, Dire Straits, Metallica. Ce mai, numai d-alea grele si bune. Adica nu a fost heavy metal. Nici balads. Intre. Sa placa la toata lumea. Ma gandeam ca asa mi-ash face si eu playlistu`. Pe la 1 ne intalnim cu americanii, care erau pe acolo de pe la 11, dar uitasera de noi. Ne inghesuim in jurul unui coltz de masa si stam de povesti. Povestim noi ca suntem monstrii... Si ei ne povestesc ca sunt profesori de engleza. Frateee. Cehii astia, vor sa invete engleza. Daca sarmanii au toate filmele dublate. Aviz amatorilor de Cartoon Network in romana! Nu ucideti sansele tinerilor de a reusi in viata. Puneti text. Invata si sa citeasca, invata si limba straina! Ca citesc in romana si aud traducerea! Asa. Deci eram la masa cu 6 profesori de engleza. Si beti. Am ales sa savurez muzica si sa ma bucur de pielea mea. Pe la 4 am plecat spre casa. Am mai bagat un cremvusht prajit si am luat tranvaiul 51, cursa de noapte.

Urmatoarea poveste este cu duminica de peste o saptamana. Adica....... Pastele! Apropos, am auzit ca a Inviat... E pe bune?

3 comentarii:

Zelma spunea...

He he, ca Cenushareasa ;)) ca asa ne sade bine...

Anonim spunea...

Da, cica Adevarat a 'nviat! Astept sa vad cum te-ai petrecut pe la vecinii nostri catolici...anu asta ai scapat ocazia de a avea 2 Pasti, ca ei l-au avut cu ceva timp inaintea noastra.

Anonim spunea...

ne place prin Praga, o sa dam la un moment dat si o fuga (ca doar asa se poate), keep in touch