21.4.08

Pickled Chees 0.1

Buna dimineata dupa standarde mai vestice cu o ora! Probabil ar trebui sa folosesc o formula neutra. In primul rand, probabil trece de dimineata pana termin eu de zis ce am de zis... si probabil lumea afla mai tarziu ca iar n-am avut ce face si m-am apucat de scris.
Am primit critici ca scriu prea mult. Adica prea mult deodata. Ca e prea lung si se plictiseste lumea. Asa ca... o sa scriu mai multe articole. Sa vedem ce iese!
In primul rand, mi-am completat azi de dimineata profilul. Nu de tot, dar e mai complet. Am realizat ca am doar 27 de ani, ceea ce m-a bucurat. Ma simt de 29. Nu ca ar fi mare diferenta, dar daca aveam 29, probabil la toamna faceam criza aia de schimbat prefixul. Sau ma inganfam!
In profil scrie numarul meu de SkypeIn, adica ma puteti suna aproape pe degeaba si eu va pot raspunde, tot pe degeaba! e foarte tare. www.skype.com si www.fring.com merita toata atentia! O sa scriu un articol special despre cum sa faci asta, putin mai tarziu!
A mai trecut un weekend. Am gasit ClubA-ul din Praga. Se cheama Vagon. Si are site. Va doresc bafta in a descifra ce scrie acolo! www.vagon.cz Daca ajungeti aici si nu vreti sa dati de mine dar sa va distrati, mergeti acolo. Are marele avantaj ca e la 3 minute de statia centrala de tranvaie de noapte! Ajungi gratis la dormitor (in cazul meu la salteaua gonflabila)!
Dar cum zice proverbul, ca sa gasesti printzu`, tre` sa saruti neshte broaste, acum urmeaza istoria cautarii vagon-ului!
Sa intram in context. Un american si doi romani. Baieti. Tineri. De fapt legal nu mai sunt tineri toti trei. Doar unu mai e. Pleaca vineri seara sa descopere cluburile din Praga! Inarmati cu Google Maps si Vodafone Conect Steady, am purces la cautari. Io ma uitasem inainte pe net, cam ce si cum ar fi interesant, si am vazut doua chestii. Unu` peste rau, langa pod, cica trece apa pe sub ringu` de dans, si unu` cu 4 etaje... Hmmm. Tentant! Si ne bucuram, oarecum, ca erau unu` langa altul. Cum era ora 9:30, decidem sa ne mai plimbam putin. Mergem pe pod, facem o poza... Decidem ca a trecut destul timp si ne intoarcem. La ala cu 4 etaje, ce sa vezi... Coada de 40 de persoane. Ca la televizor! Nu aveau fir de catifea si bodygarzi la costum, dar da, era coada. Bodyguarzi erau ca tricou cu muschi. Perfect. Hai sa mergem la ala cu apa. Intrarea pare libera! Ura! Dar nu era libera. Poti intra, poti folosi terasa. Daca vrei in club, scoti banul. Nu prea era lume si il intreb pe tricou-cu-muschi daca pot sa cobor sa vad ce si cum. Ii las ID. Imi zice "why? this is the best!" si ma mananca sub limba sa zic "Everybody says the same...". Ma trezesc impins inapoi, nu brutal, dar in scarba, si imi zici "I am busy". Ma enervez si plecam. Ah, era sa uit faza cea mai dragutza! Intre pod si coada aia mare, mai era un tricou-cu-muschi. De data asta avea un sacou. Si ne invita la bere ieftina si intrare gratis. Desigur am intrat, ca noi cautam gaina cu oua de aur si nu stii unde e! Si inauntru, stupoare. Loc bestial, muzica exact opusul. Plin de adolescenti, aproape sigur sub 18 ani. Cu doua animatoare, care pareau de la scoala de balet, dar fara experienta. Erau mai mult caraghioase. Nu erau prea dezbracate. Aveau manusi pana dincolo de cot, si jambiere pana mai sus de genunchi. Aveau cate o rochitza cu buric si un fel de guler. Foarte decent. Ma mir ca nu transpirau. Ce m-a shocat, YMCA.
Au bagat melodia, si toata lumea dadea din maini la unison. Si se bucurau. Parca am calatorit in timp. Probabil la varsta lor, era mai la moda muzica aia. A urmat Rock'n'Roll. Si dansau toti. Era cat se poate de Retro. Ma rog, locul era intr-un castel sau ceva. Asa arata cel putin. Dar chiar 30 de ani in urma cu muzica nu ma asteptam sa fiu. Probabil DJ-ul luase muzica de la casete cu reducere, ca au murit toti aia care le cantau si nu mai trebuiau sa plateasca drepturi de autor. Am ras cu gura pana la urechi si am platit berea.

Dupa ce am plecat de la tricou-cu-muschi-nesimtit am ales un nume mai prietenos. Friends. Dap. E un club pe o stradutza. Dar Google Maps rulz. Si l-am gasit imediat. Intram, totul pare ok. Aveau jet de azot, sa nu te vezi, cam multe becuri cu lumina neagra, dar era frumos, ca mi se vedea mishto ceasu` Atlantic de la bunicu`, ca are fosfor. Lume-asa si asa. Muzica, mult mai buna. Adica era George Michael. Macar asta mai traieste. Ne infigem in bere si incepem sa ne obisnuim cu lumina. Intr-un coltz, un tip cu chipiu gen us navy dansa de zor cu o domnishoara. Miscari cam caraghioase. Tricou mulat pe el. Cam subtirel si delicat. Casc mai bine ochii. Pantaloni trei sferturi, cu bretele, care incepeau mai jos de fund. In picioare... Tenisi. Mah, asta e GAY! O fi saracu`. Asta e. Fiecare cu gusturile lui. Mai inspectam. In coltzul opus, doo gagice se mangaiau. Hmmm. Asra ne place la toti trei, ne dam coate. Ne "radem". Si brusc, prin fata noastra trece un tip foarte repede, plutind parca. Ce sa vezi! Era pe role. Scot telefonu` si cauta pe google Friends Klub Prague. he he he! Si afara scria RnB Night. Era iBoys night. Dar am decis ca muzica e ok. Si ca putem sa bem. Era oricum ora 1. Am stat cuminti, sa nu ne agatze careva. Mai era o tipa cu un tatuaj imens pe umar care a dansat singura toata seara. Vro 3 ore. O fi luat extasy. Nu stiu. 3 ore sa tzopai, e un record. Si nu era chiar mini. Era sanatoasa! Am stat de vorba cu un negru` cu coditze. Mirosea frumos, spre deosebire de marea majoritate a cehilor baieti pe langa care am trecut eu pana acum. Cred ca de aia ne-a placut acolo. Toti erau parfumati si mirosea chiar bine. Chiar daca se fuma ca la turci. Si mai bagau si Azot. Am mai petrecut 2 ore cautand statia de tranvaie de noapte. Care era foarte aproape, dar berea ne-a impiedicat sa o vedem. Am ajuns pe saltea la 3:30 si a trebuit sa dorm cu americanu`, ca lui nu i-am gasit tranvai, si l-am adoptat. A fost ok, ca eram praf. S-a intors o singura data, pe partea cealalta si atunci a cazut de pe saltea. Dar era deja 11 ziua si ne-am trezit sa halim, ca berea facea spume. Sambata, a fost altfel, dar momentan, tre` sa pun osu` la treaba. Si va mai povestesc p-orma!

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu stiu cat vei rezolva ca sa devii celebru cu IT-ul..dar cu literatura ai toate sansele

Anonim spunea...

bun comentariu...ramane de vazut ce surprize ne pregateste Tibi in viitor